Wednesday 30 January 2013

SAKIT KEPALA BERTUMPU


Sakit kepala jenis ini biasanya berlaku dalam kalangan lelaki di pertengahan umur.  Anda akan terasa sakit di sebelah bahagian kepala sahaja.  Setiap kali sakit serangan lebih tertumpu di belakang mata yang sama. Selalunya sakit kepala ini akan menyerang dengan tiba-tiba dan akan terasa sakit sangat sehingga 5-10minit atau sehingga berjam-jam lamannya.

Anda akan mudah terbangun dari tidur jika diserang sakit kepala ini.  Ada yang berlanjutan beberapa kali dalam sehari, berminggu-minggu atau berbulan-bulan lamanya.  Penyakit ini juga mungkin berkaitan dengan sebelah bahagian rongga hidung dan boleh menyebabkan lubang hidung anda tersumbat, sukar bernafas dan mata berair.

Untuk temujanji rawatan atau pertanyaan sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849 atau cawangan kami yang berdekatan.

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.   

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

Caj Rawatan Gurah:
RM50/sesi/45 minit 

Rasulullah SAW pernah bersabda: "Celaka kamu, jangan kamu bunuh anak-anak kamu. Wanita mana pun yang anaknya diserang penyakit uzrah atau sakit di kepala hendaklah mencari qisth india, dicampur dengan air lalu digunakan sebagai GURAH". Lalu Aisyah menyuruh agar dicarikan bahan tersebut untuk digunakan sebagai GURAH pada bayi tersebut, lalu bayi itu sembuh...(Diriwayatkan dari Abu Ubaidah)

No comments:

Post a Comment