Wednesday 20 February 2013

SAKIT KEPAL ARTERITIS TEMPORAL

Bagi warga tua yang berusia sekitar 50 tahun ke atas selalunya akan mengalami sakit kepala di bahagian kelapa dan rahang.  Kebanyakkan mereka akan mengalami masalah rabun dan sakit seluruh badan serta demam yang tidak menentu waktu.  Sakit kepala ini selalunya berkaitan dengan penurunan berat badan dan pesakit dinasihatkan untuk dapatkan khidmat nasihat doktor dengan segera sebelum menjadi lebih serius. 

Untuk temujanji rawatan atau pertanyaan sila hubungi Pn Nott di 019-285 2849.  

Caj Rawatan Bekam: 1cup=RM5  
Lebih 10cup PERCUMA 1 botol toner aura seri dan 1 botol minyak aura kasturi kepada wanita yang berbekam di Shah Alam sahaja.   

Rasulullah S.A.W pernah bersabda: "Barang siapa berbekam pada hari ke-17, 19 dan 21 (tahun Hijrah), maka ia akan sembuh dari segala macam penyakit" (Sahih Sunan Abu Dawud, karya Imam al-Albani)

Caj Rawatan Gurah:  RM50/sesi/45 minit @ layari www.rawatanterapigurah.blogspot.com

Rasulullah SAW pernah bersabda: "Celaka kamu, jangan kamu bunuh anak-anak kamu. Wanita mana pun yang anaknya diserang penyakit uzrah atau sakit di kepala hendaklah mencari qisth india, dicampur dengan air lalu digunakan sebagai GURAH". Lalu Aisyah menyuruh agar dicarikan bahan tersebut untuk digunakan sebagai GURAH pada bayi tersebut, lalu bayi itu sembuh...(Diriwayatkan dari Abu Ubaidah)

No comments:

Post a Comment